Trafikværn i beton eller stål ved vejarbejde

Trafikværn er flytbare stål- eller betonautoværn, der typisk anvendes som midlertidig sikring i forbindelse med vejarbejder og vognbaneændringer.​

Trafikværn af stål uden fastgørelse

DAV NORDIC fører mærket Mini-Guard®. Det opstilles uden væsentlig fastgørelse til underlaget og er på grund af deres udformning nem at flytte. Mini-Guard® pakkes nemt på et vognlad, og montagen er hurtig og effektiv med mindst mulig gene for trafikken.

​Fordelene Mini-Guard® trafikværn er:

  • ​Hurtige og lette at samle på grund af plug-in part-forbindelsessystem
  • ​Lav vægt – nemme at transportere og montere
  • ​Mulighed for at flytte trafikværnet i sammenføjede længder af 13,5 meter

Trafikværn af beton uden fastgørelse

DAV NORDIC fører Deltabloc og Spengler trafikværnssystemer i beton. Disse anvendes, hvor der ønskes større sikkerhed og mindre udbøjning (end trafikværn af stål). Særligt finder beton værnene anvendelse, hvor personer arbejder tæt på værnet.

Trafikværn af beton opstilles uden nogen form for fastgørelse til underlaget. 

Udlejning af trafikværn – en unik mulighed

Det er muligt at leje  Mini-Guard®, Deltabloc og System Spengler. Det betyder, at bygherren/entreprenøren kun skal betale for transport af trafikværnene samt leje i de dage, der er brug for dem og i de mængder, der er valgt. En nem og kundevenlig løsning, som rigtig mange benytter sig af.

Autoværn cases

Vil du vide mere?

Vores engagerede og dygtige rådgivere sidder klar til at hjælpe dig med løsninger, der både tager højde for god økonomi, arbejdsmiljø og høj kvalitet.

Montage

Bjørn Lyng

Projektchef
+45 24 45 77 37

Produktvalgsguide, Trafikværn

Filtrér produktliste efter behov.

Trafikværn

Produktblade

Trafikværn, REBLOC T3W2

Styrkeklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI1

Trafikværn, REBLOC T3W2

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI1

Trafikværn, REBLOC H2W4

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W4 ASI: B VI (køretøjets indtrængen): VI3

Trafikværn, REBLOC H2W4

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W4
ASI B
VI (køretøjets indtrængen) VI3

Trafikværn, REBLOC H1W4

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W4 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI4

Trafikværn, REBLOC H1W4

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W4
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI4

Trafikværn, REBLOC H4bW2

Styrkeklasse: H4b Arbejdsbredde: W2 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI2

Trafikværn, REBLOC H4bW2

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H4b
Arbejdsbredde W2
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI2

Trafikværn, REBLOC H1W1

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W1 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI2

Trafikværn, REBLOC H1W1

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W1
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI2

Trafikværn, Spengler 115 H1W2

Styrkeklasse: H1 Arbjedsbredde: W2 ASI: B Testet køretøj: Lastbil 10.000 kg

Trafikværn, Spengler 115 H1W2

Spengler type 115 betonautoværn har et højt sikkerhedsniveau. Sikkerhedsklassen er H1 og arbejdsbredden fra W2 i henhold til EN 1317-2. Værnet er L 350 x B 68 x H 115 cm

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbjedsbredde W2
ASI B
Testet køretøj Lastbil 10.000 kg
Testet km/t 70

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S, H1W6

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W6 ASI: B Testet køretøj: Lastbil 10.000 kg

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S, H1W6

Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W6
ASI B
Testet køretøj Lastbil 10.000 kg
Testet km/t 70

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S N2W4

Styrkeklasse: N2 Arbejdsbredde: W4 ASI: B Testet køretøj: Personbil 1.500 kg

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S N2W4

Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.

Teknisk data

Styrkeklasse N2
Arbejdsbredde W4
ASI B
Testet køretøj Personbil 1.500 kg
Testet km/t 110

Trafikværn Deltabloc DB 65 S T3W2

Styreklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A Testet køretøj: Lastbil 10.000 kg

Trafikværn Deltabloc DB 65 S T3W2

Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.

Teknisk data

Styreklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
Testet køretøj Lastbil 10.000 kg
Testet km/t 70

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S T3W2

Styreklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300 kg

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S T3W2

Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.

Teknisk data

Styreklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300 kg
Testet km/t 80

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S T1W1

Styrkeklasse: T1 Arbejdsbredde: W1 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300 kg

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S T1W1

Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.

Teknisk data

Styrkeklasse T1
Arbejdsbredde W1
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300 kg
Testet km/t 80

Trafikværn, Deltabloc SB 50 N2W5

Styreklasse: N2 Arbejdsbredde: W5 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.500 kg

Trafikværn, Deltabloc SB 50 N2W5

The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.

Teknisk data

Styreklasse N2
Arbejdsbredde W5
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.500 kg
Testet km/t 110

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T3W2

Styrkeklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300 kg

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T3W2

The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.

Teknisk data

Styrkeklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300 kg
Testet km/t 80

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T1W1

Styreklasse: T1 Arbejdsbredde: W1 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T1W1

The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.

Teknisk data

Styreklasse T1
Arbejdsbredde W1
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300
Testet km/t 80

Trafikværn, Mini-Guard T3W8

Styreklasse: T3 Arbejdsbredde: W8 ASI: A Testet køretøj: Lastbil 10.000 kg

Trafikværn, Mini-Guard T3W8

Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstruktion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.

Teknisk data

Styreklasse T3
Arbejdsbredde W8
ASI A
Testet køretøj Lastbil 10.000 kg
Testet km/t 70

Trafikværn, Mini-Guard T2W6

Styreklasse: T2 Arbejdsbredde: W6 ASI: A Testet køretøj: Lastbil 1.300 kg

Trafikværn, Mini-Guard T2W6

Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstruktion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.

Teknisk data

Styreklasse T2
Arbejdsbredde W6
ASI A
Testet køretøj Lastbil 1.300 kg
Testet km/t 80

Trafikværn, Mini-Guard T1W3

Styrkeklasse: T1 Arbejdsbredde: W3 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300 kg

Trafikværn, Mini-Guard T1W3

Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstrukt ion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.

Teknisk data

Styrkeklasse T1
Arbejdsbredde W3
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300 kg
Testet km/t 80

REBLOC

Produktblade

Trafikværn, REBLOC T3W2

Styrkeklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI1

Trafikværn, REBLOC T3W2

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI1

Trafikværn, REBLOC H2W4

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W4 ASI: B VI (køretøjets indtrængen): VI3

Trafikværn, REBLOC H2W4

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W4
ASI B
VI (køretøjets indtrængen) VI3

Trafikværn, REBLOC H1W4

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W4 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI4

Trafikværn, REBLOC H1W4

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W4
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI4

Trafikværn, REBLOC H4bW2

Styrkeklasse: H4b Arbejdsbredde: W2 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI2

Trafikværn, REBLOC H4bW2

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H4b
Arbejdsbredde W2
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI2

Trafikværn, REBLOC H1W1

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W1 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI2

Trafikværn, REBLOC H1W1

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W1
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI2